Heeft u vragen? Stel ze gerust via +31 (0)85 130 29 43 of info@sto-garant.nl

Financieel onvermogen Labyrinth Outdoor & Travel B.V.

Financieel onvermogen Labyrinth Outdoor & Travel B.V.

10-03-2022 – Op 01-03-2022 is Labyrinth Outdoor & Travel B.V. door de Rechtbank Gelderland failliet verklaard.

Financieel onvermogen Labyrinth Outdoor & Travel B.V.

10-03-2022 – Op 01-03-2022 is Labyrinth Outdoor & Travel B.V. door de Rechtbank Gelderland failliet verklaard.

Wanneer uw boeking onder de dekking van STO Garant valt dan zal STO Garant contact met u opnemen. U leest in de Garantieregeling wanneer uw boeking voor vergoeding in aanmerking komt. STO Garant zal alle boekingen die onder de dekking vallen individueel afhandelen en u informeren over de afhandeling.

U dient in alle gevallen geen (aan)betalingen meer te doen aan Labyrinth Outdoor & Travel B.V., ook niet wanneer andere personen u vragen of adviseren een nog openstaande betaling te voldoen.

U kan uw vragen per e-mail via info@sto-garant.nl aan ons stellen. Gezien de drukte vragen wij u vriendelijk géén telefonisch contact met ons op te nemen.

Valt mijn boeking onder de dekking van STO Garant?
Alle door Labyrinth Outdoor & Travel B.V. bij STO Garant aangemelde pakketreizen komen in aanmerking voor de garantie. Lees de antwoorden op de onderstaande vragen voor meer informatie.

Heeft u geen pakketreis geboekt maar een losse reisdienst?
Uw boeking valt niet onder de garantie. U dient uw vordering in te dienen bij de faillissementsadministratie van de curator.

Heeft u na de betaling van uw pakketreis een e-mail van STO Garant ontvangen dat uw boeking onder de garantie valt (titel bericht: Betaalbevestiging voor uw boeking bij Labyrinth Outdoor & Travel)?
Ja: uw boeking komt in aanmerking voor de garantie. STO Garant zal hierover contact met u opnemen.
Nee: uw boeking valt niet onder de garantie. U dient uw vordering in te dienen bij de faillissementsadministratie van de curator.

Heeft u betaald met creditcard of PayPal?
Neem zo spoedig mogelijk contact op met uw creditcard maatschappij of PayPal om het betaalde bedrag terug te krijgen via een refund.