Lees meer over reisorganisatie Sport Travel Office BV. Heeft u vragen? Stel ze gerust via  +31 (0)85 130 29 43  of   

Financieel onvermogen Sport Travel Office B.V.

Datum laatste update: 30-09-2020

Op 11-09-2020 heeft Sport Travel Office B.V. financieel onvermogen bij STO Garant gemeld. We blijven u de komende periode informeren via dit nieuwsbericht dat steeds verder aangevuld zal worden. We vragen u vriendelijk om niet te bellen met vragen. Wij kunnen deze telefonisch niet beantwoorden.

Update 30-09-2020 – Via deze update geven wij u meer informatie over het indienen van een verzoek tot terugbetaling van uw reissom.

Indien uw boeking onder de garantie van STO Garant valt kan u een verzoek indienen tot terugbetaling van uw reissom. U kan dit verzoek indienen door het schadeformulier volledig in te vullen en op te sturen naar sporttraveloffice@sto-garant.nl. Let op dat u alle gevraagde bijlagen meestuurt. U heeft tot uiterlijk 15-11-2020 om uw complete verzoek in te dienen. Verzoeken die op 15-11-2020 niet compleet zijn worden niet in behandeling genomen. Hetzelfde geldt voor verzoeken die na deze datum ontvangen worden door STO Garant.

STO Garant zal alle schadeclaims individueel afhandelen en u informeren over deze afhandeling. Gezien de drukte kan het tot enkele weken duren voordat u een reactie ontvangt. We vragen om uw begrip.

U kan uw vragen per e-mail via info@sto-garant.nl aan ons stellen. Gezien de drukte vragen wij u vriendelijk géén telefonisch contact met ons op te nemen. Het zal het enkele dagen duren voordat wij uw e-mail kunnen beantwoorden.

Valt mijn boeking onder de dekking van STO Garant?
Alle door Sport Travel Office B.V. bij STO Garant aangemelde pakketreizen komen in aanmerking voor de garantie. 

Heeft u alleen losse tickets gekocht voor een (meerdaags) evenement?

Uw boeking valt niet onder de garantie. U dient uw vordering in te dienen bij de faillissementsadministratie van de curator via de website www.houthoffinsolvency.com. Voor vragen aan de curator kunt u gebruik maken van het contactformulier op de website www.houthoffinsolvency.com of een email sturen naar insolvency@houthoff.com. U kunt geen STO Garant schadeformulier invullen.

Heeft u na de betaling van uw pakketreis een e-mail van STO Garant ontvangen dat uw boeking onder de garantie valt (titel bericht: Garantieregeling voor uw boeking bij Sport Travel Office B.V.)?
Ja: uw boeking komt in aanmerking voor de garantie. U kunt het STO Garant schadeformulier invullen en opsturen naar sporttraveloffice@sto-garant.nl.
Nee: uw boeking valt niet onder de garantie. U dient uw vordering in te dienen bij de faillissementsadministratie van de curator via de website www.houthoffinsolvency.com. Voor vragen aan de curator kunt u gebruik maken van het contactformulier op de website www.houthoffinsolvency.com of een email sturen naar insolvency@houthoff.com. U kunt geen STO Garant schadeformulier invullen.

Heeft u betaald met creditcard of PayPal?
Neem eerst contact op met uw creditcard maatschappij of PayPal om het betaalde bedrag terug te krijgen via een refund. Pas daarna kunt u, indien u geen refund krijgt, het STO Garant schadeformulier invullen. Vraag uw creditcard maatschappij of PayPal om een verklaring wanneer zij de door u betaalde reissom niet terug kunnen betalen. Deze verklaring moet u in dat geval meesturen met het STO Garant schadeformulier.

Welke stukken dient u met het schadeformulier mee te sturen?
In het schadeformulier leest u welke stukken meegestuurd moeten worden met het schadeformulier. Verstuur alles in één e-mail. Let op: STO Garant neemt alleen complete verzoeken in behandeling.