Datum laatste update: 02-11-2020

Financieel onvermogen Sport Travel Office B.V.

Op 11-09-2020 heeft Sport Travel Office B.V. financieel onvermogen bij STO Garant gemeld. We blijven u de komende periode informeren via dit nieuwsbericht dat steeds verder aangevuld zal worden. We vragen u vriendelijk om niet te bellen met vragen. Wij kunnen deze telefonisch niet beantwoorden.

Update 02-11-2020 – Via deze update attenderen wij u op de uiterste datum waarop u een verzoek tot terugbetaling van uw reissom in kunt dienen.

De uiterste datum waarop u een verzoek tot terugbetaling van uw reissom in kunt dienen is zondag 15-11-2020. Verzoeken die na deze datum niet compleet zijn of niet zijn ontvangen door STO Garant kunnen helaas niet in behandeling genomen worden. Meer informatie over het indienen van een verzoek tot terugbetaling vindt u in dit nieuwsbericht.

Update 30-09-2020 – Via deze update geven wij u meer informatie over het indienen van een verzoek tot terugbetaling van uw reissom.

Indien uw boeking onder de garantie van STO Garant valt kan u een verzoek indienen tot terugbetaling van uw reissom. U kan dit verzoek indienen door het schadeformulier volledig in te vullen en op te sturen naar sporttraveloffice@sto-garant.nl. Let op dat u alle gevraagde bijlagen meestuurt. U heeft tot uiterlijk 15-11-2020 om uw complete verzoek in te dienen. Verzoeken die op 15-11-2020 niet compleet zijn worden niet in behandeling genomen. Hetzelfde geldt voor verzoeken die na deze datum ontvangen worden door STO Garant.

STO Garant zal alle schadeclaims individueel afhandelen en u informeren over deze afhandeling. Gezien de drukte kan het tot enkele weken duren voordat u een reactie ontvangt. We vragen om uw begrip.

U kan uw vragen per e-mail via info@sto-garant.nl aan ons stellen. Gezien de drukte vragen wij u vriendelijk géén telefonisch contact met ons op te nemen. Het zal het enkele dagen duren voordat wij uw e-mail kunnen beantwoorden.

Valt mijn boeking onder de dekking van STO Garant?
Alle door Sport Travel Office B.V. bij STO Garant aangemelde pakketreizen komen in aanmerking voor de garantie.

Heeft u alleen losse tickets gekocht voor een (meerdaags) evenement?
Uw boeking valt niet onder de garantie. U dient uw vordering in te dienen bij de faillissementsadministratie van de curator via de website www.houthoffinsolvency.com. Voor vragen aan de curator kunt u gebruik maken van het contactformulier op de website www.houthoffinsolvency.com of een email sturen naar insolvency@houthoff.com. U kunt geen STO Garant schadeformulier invullen.

Heeft u na de betaling van uw pakketreis een e-mail van STO Garant ontvangen dat uw boeking onder de garantie valt (titel bericht: Garantieregeling voor uw boeking bij Sport Travel Office B.V.)?
Ja: uw boeking komt in aanmerking voor de garantie. U kunt het STO Garant schadeformulier invullen en opsturen naar sporttraveloffice@sto-garant.nl.
Nee: uw boeking valt niet onder de garantie. U dient uw vordering in te dienen bij de faillissementsadministratie van de curator via de website www.houthoffinsolvency.com. Voor vragen aan de curator kunt u gebruik maken van het contactformulier op de website www.houthoffinsolvency.com of een email sturen naar insolvency@houthoff.com. U kunt geen STO Garant schadeformulier invullen.

Heeft u betaald met creditcard of PayPal?
Neem eerst contact op met uw creditcard maatschappij of PayPal om het betaalde bedrag terug te krijgen via een refund. Pas daarna kunt u, indien u geen refund krijgt, het STO Garant schadeformulier invullen. Vraag uw creditcard maatschappij of PayPal om een verklaring wanneer zij de door u betaalde reissom niet terug kunnen betalen. Deze verklaring moet u in dat geval meesturen met het STO Garant schadeformulier.

Welke stukken dient u met het schadeformulier mee te sturen?
In het schadeformulier leest u welke stukken meegestuurd moeten worden met het schadeformulier. Verstuur alles in één e-mail. Let op: STO Garant neemt alleen complete verzoeken in behandeling.

Laatste nieuws

Jouw voordelen

Volledig beschermd

Volledig beschermd

Jouw boekingsbedrag is 100% beschermd bij STO Garant, een erkende garantieregeling.

Eenvoudig gebruik

Eenvoudig gebruik

Jouw boeking betaal je snel en eenvoudig met de online betaalmethodes. Ineens of in termijnen.

Veilig en betrouwbaar

Veilig en betrouwbaar

Betaal veilig en betrouwbaar via een bij De Nederlandsche Bank (DNB) geregistreerde betaaldienstverlener.

Inzicht in deelnemers

Inzicht in deelnemers

Direct inzage in alle bij STO Garant aangesloten organisaties. Twijfel je? Neem dan contact met ons op.

Reisorganisatie zoeken?

Alle STO Garant deelnemers staan op deze website vermeld. Controleer hier of de organisatie die je zoekt is aangesloten bij STO Garant.