Heeft u vragen? Stel ze gerust via  +31 (0)85 130 29 43  of   

Financieel onvermogen Sport Travel Office B.V.

Op 11-09-2020 heeft Sport Travel Office B.V. financieel onvermogen bij STO Garant gemeld.

Op dit moment verwerken wij alle informatie. We blijven u de komende periode informeren via dit nieuwsbericht dat steeds verder aangevuld zal worden. We vragen u vriendelijk om niet te bellen met vragen. Wij kunnen deze telefonisch niet beantwoorden. 

Valt mijn boeking onder de dekking van STO Garant?
Alle door Sport Travel Office B.V. bij STO Garant aangemelde pakketreizen komen in aanmerking voor de garantie. 

Heeft u alleen losse tickets gekocht voor een (meerdaags) evenement?

Uw boeking valt niet onder de garantie. U dient uw vordering in te dienen bij de faillissementsadministratie van de curator via de website www.houthoffinsolvency.com. Voor vragen aan de curator kunt u gebruik maken van het contactformulier op de website www.houthoffinsolvency.com of een email sturen naar insolvency@houthoff.com.

Heeft u na de betaling van uw pakketreis een e-mail van STO Garant ontvangen dat uw boeking onder de garantie valt (titel bericht: Garantieregeling voor uw boeking bij Sport Travel Office B.V.)?
Ja: uw boeking komt in aanmerking voor de garantie.
Nee: uw boeking valt niet onder de garantie. U dient uw vordering in te dienen bij de faillissementsadministratie van de curator via de website www.houthoffinsolvency.com. Voor vragen aan de curator kunt u gebruik maken van het contactformulier op de website www.houthoffinsolvency.com of een email sturen naar insolvency@houthoff.com.

Heeft u betaald met creditcard of PayPal?
Neem contact op met de creditcard maatschappij of PayPal om het betaalde bedrag terug te krijgen via een refund.

U kan uw vragen per e-mail via info@sto-garant.nl aan ons stellen. Gezien de drukte zal het enkele dagen duren voordat wij uw bericht kunnen beantwoorden.

Meer informatie volgt later.